Persbericht geplaatst door artemisbodymind op 12-01-2013
Yoga verwenvakantie

Yoga tijdens je vakantie. Met als doel jezelf te (her)ontdekken, te ontspannen en weer helemaal op te laden voor het hectische leven thuis. Dat is het uitgangspunt tijdens de yoga retreats en body & mindweken van Artemis Body & Mind. Op unieke locaties aan de zonnige kust van Turkije worden diverse weken aangeboden waarin de deelnemers zich uitgebreid kunnen laten verwennen.

Yoga verwenvakantie
Dit jaar al voor de 8e keer heeft Artemis Body & Mind weer een uitgebreid programma samengesteld met yoga reizen. Alle reizen staan in het teken van rust, ontspanning en vooral genieten. Onder deskundige leiding van een ervaren yogadocent wordt in de workshops gewerkt aan de balans tussen lichaam en geest.

Idyllische omgeving
De yogareizen vinden plaats in Fethiye en Dalyan, aan de prachtige Lycische kust van Turkije. Idyllisch gelegen, omringd door de bergen en ver weg van alle drukte, zijn dit de ideale plaatsen voor een yogavakantie. De accommodaties bieden alle luxe en privacy die zorgen voor dat heerlijke ontspannen verwengevoel.
Naast de yoga workshops krijgen de deelnemers alle gelegenheid om te genieten van de prachtige natuur, cultuur en het authentieke Turkse leven. Dagelijks toveren de koks de heerlijkste maaltijden op tafel. Natuurlijk ontbreken ook een wellness behandeling in een hammam (Turks bad) en een uitgebreide lichaamsmassage niet in het programma.

Liefde voor yoga en Turkije
Artemis Body & Mind is in 2006 opgericht door Monique de Boer. Zij volgde haar hart en bracht haar liefde voor yoga samen met haar liefde voor Turkije. Ze deelt dit tijdens de yogareizen graag met de deelnemers. In de wintermaanden is Monique in Nederland en geeft ze yogaworkshops in Artemis Yogacentrum in IJsselstein.

Aanbod 2013
Van april t/m oktober a.s. staan diverse yogareizen op het programma. Tijdens de Yoga Retreats zijn er dagelijks twee yogaworkshops, aangevuld met meditatie en mindfulness. De Body & Mind Relaxweken zijn iets minder intensief, met één yogaworkshop per dag. In oktober staat een speciale Dru-yoga week op het programma. De yogaweken kunnen worden gecombineerd met een weekje wandelen of verlenging in een kleinschalig boutique hotel.

Voor meer informatie over dit bericht en high res beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Artemis Body & Mind

Monique de Boer