Zapper slaat handen ineen met CashOrCard

Persbericht geplaatst door Influx PR op 26-08-2015
Zapper slaat handen ineen met CashOrCard
Scan. Pay. Go! voor toonaangevende point of sale app
Amsterdam, 26 augustus 2015 -- Zapper slaat de handen ineen met CashOrCard, een toonaangevende point of sale app voor Android en iOS ontworpen om bedrijven te helpen groeien.Met Zapper kunnen (horeca)­klanten betalen met hun smartphone zonder te wachten op de bediening met betaalterminal.

De Zapper-app is te downloaden op de smartphone. Door een koppeling met je betaalkaarten kan, na het scannen van de QR-code op de rekening, direct worden betaald. Zowel de horecavestiging als de klant ontvangen via sms of email een melding dat de betaling is geslaagd, waarna automatisch een betaalbon wordt geprint bij de kassa.

“We zijn voortdurend op zoek naar een zo breed mogelijke uitrol van Zapper”, zegt Erwin Hofmann, Commercieel Directeur Zapper. “Door de integratie van Zapper met de CashOrCard point of sale app, zullen hun klanten direct in staat zijn om mobiele betalingen te accepteren en van Zapper's uitgebreide mobiele marketing en loyaltyoplossing profiteren. Inclusief de Zapper-mogelijkheden, zullen CashOrCard-klanten die oplossing nog meer waarderen en langer trouw blijven.”

CashOrCard ondernemers kunnen binnenkort Zapper gebruiken binnen het CashOrCard systeem door de QR codes op de klantbonnen te printen. Klanten kunnen vervolgens gemakkelijk betalen door deze code te scannen met hun smartphone.

“We zijn erg enthousiast over de integratie met Zapper”,zegt John Staunton, CEO van CashOrCard. “Digitale betaalmethoden worden steeds populairder, maar zijn vaak ingewikkeld om goed op te zetten. Zo moeten gebruikers een digitale portemonnee hebben, wat lang niet iedereen heeft”, aldus Staunton. “Daarom is Zapper ook zo’n succes onder ondernemers. Het is snel, veilig en gemakkelijk om op te zetten en te gebruiken”.
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: