Zaterdag 14 september: masterclass voor zzp-ers met PR-agente en internetexpert Jennifer Delano: Wa

Persbericht geplaatst door rondej op 09-09-2013
Zaterdag 14 september: masterclass voor zzp-ers met PR-agente en internetexpert  Jennifer Delano: Wa

GARDEREN – PR-agente, internetexpert en schrijfster Jennifer Delano, bekend van tv, geeft op zaterdag 14 september een masterclass voor zzp-ers, ‘Waar blijven die klanten nou?’.

Aanmelden kan via deze link: http://www.bit.ly/klantenwerven.

Stappenplan met direct toe te passen tips

Deelnemers leren hoe ze de promotie van zichzelf en hun bedrijf kunnen oppakken of verbeteren. Zij krijgen onder meer een kant en klaar stappenplan mee naar huis met waardevolle tips, die ze direct kunnen gaan toepassen. Delano laat zien hoe belangrijk het is om als zzp-er zichtbaar te zijn voor je (toekomstige) klanten. Zij kent de wegen naar de media zelf maar al te goed.

De Masterclass vindt van 10.00 tot 13.00 uur plaats in Bilderberg Hotel ’t Speulderbos, Speulderbosweg 54 in Garderen. De kosten bedragen slechts 47 euro.

PR-agente Jennifer Delano komt naar Garderen om een masterclass over promotie te geven (foto: Bibi Veth)

Jennifer is uiteraard gaarne bereid om vragen over de masterclass te beantwoorden. U kunt haar bereiken via 06 3975 5493 of via de mail: JDelano@DelanoPR.nl

Eventueel kunt u ook contact opnemen met haar medewerker Ron de Joode: 06 1424 2384 of via de mail: info@rondejoode.nl

De foto is vrij van rechten als u de naam van de fotografe erbij vermeldt, Bibi Veth.