Zaterdag 30 april in Winkelhart Etten-Leur - Programma Sport & Body event

Persbericht geplaatst door Clickr op 26-04-2016
Etten-Leur, 26 april 2016 – Komende zaterdag is Winkelhart Etten-Leur het podium voor het Sport & Body event. Tijdens deze dag zijn er uiteenlopende sportactiviteiten voor jong en oud. Lees meer over het programma van dit sportieve evenement.

Op zaterdag 30 april wordt het Sport & Body event gehouden in het Winkelhart Etten-Leur. Bezoekers kunnen in en rondom het Winkelhart genieten van demonstraties van sportverenigingen uit de wijde omgeving én zij kunnen bij diverse stands informatie inwinnen over food, body en health. Daarnaast hanteren de vele winkeliers uit het Winkelhart verschillende promotionele acties met voeding en afslank-, sport- of verzorgingsproducten.

Aanwezig tijdens event
Van 11.00 tot 17.00 uur zullen er diverse activiteiten georganiseerd worden. Aanwezige sportverenigingen, instructeurs en winkels zijn onder andere handbalvereniging Internos, Trivium Sport en Dance, tafeltennisvereniging Tanaka, Hart 4 Her, Unitas/Kicks N Sticks, Bruba Sport, ANWB, Yoga & Coaching Etten-Leur, Figuur natuur en rugbyclub REL.

Demonstraties Sport & Body event
Internos 11.00 – 16.00 uur: Handbaldemonstratie
Trivium Dance 13.30, 14.30 en 15.30 uur: BODYWORKS demonstratie
Tafeltennisvereniging Tanaka 11.00 – 16.00: Tafeltennisdemonstratie