Ze zei ook dit keer JA!

Persbericht geplaatst door 2BHome op 20-01-2016
Sanne van den Ende Fotografie
Zoetermeer – Na maanden van voorbereidingen was het dan eindelijk zo ver; 17 januari opende 2B-Home Event Centre haar deuren voor de 2B-Married Bruidsbeurs. Het weer was prachtig en het beloofde een geweldige dag te worden.

Zoals altijd was het weer een groots spektakel en deze editie was drukker bezocht dan ooit! Er waren veel bijzondere standhouders aanwezig die deze dag tot een succes maakten. Om stipt 11 uur kwam het bruidspaar aan in de trouwauto. Ze zagen er ook dit keer weer oogverblindend uit. Zij gaven elkaar het ja-woord in het prachtige prieel van 2B-Home om vervolgens de feestavond in te luiden met een openingsdans. Onder het genot van een glaasje champagne en een stukje bruidstaart konden de bezoekers inspiratie opdoen voor hun mooiste dag.

Zonder de bezoekers was deze dag natuurlijk niet compleet. Zij waren te gast bij het huwelijk van het 2B-Married bruidspaar. Het team van 2B-Home wilt u graag bedanken voor uw komst. Heeft u dit spektakel gemist en wilt u er de volgende keer wel bij zijn? Dat kan! Op 18 september 2016 staat de volgende 2B-Married Bruidsbeurs weer op de agenda. Wij hopen u dan te mogen ontmoeten bij 2B-Home Event Centre!

2B-Home Party en Business Centre
Dr. JW Paltelaan 103