Zeven weken lang verrassende momenten met jouw Valentijn

Persbericht geplaatst door verrassingsfabriek op 06-02-2012
Zeven weken lang verrassende momenten met jouw Valentijn

Persoonlijke cadeaus en E-cursus ‘Verras je Lief’

Het Versier je Valentijnspakketis vanaf vandaag te bestellen via www.verrassingsfabriek.nl. Uit recent onderzoek van de Verrassingsfabriek blijkt dat partners inspiratie missen, te druk zijn of gebrek aan geld hebben om de ander te verrassen. Eigenaar Lizet Bakker heeft daarom dit pakket samengesteld. Zij gelooft dat verrassingen een positieve invloed hebben op relaties.

Het Versier Je Valentijnspakket bestaat uit vijf verschillende cadeaus. Dit zijn de exclusieve valentijns-vlaggetjes van Zaza-Lou, een fles rode wijn met persoonlijk etiket, twee homemade cupcakes, e-book met de top 10 tien romantische liedjes en de e-cursus ‘Verras je Lief’. Dit Valentijnspakket wordt slechts aan 50 personen beschikbaar gesteld. “Het is voor mij niet mogelijk om meer dan 50 personen zeven weken lang te ondersteunen op verrassingsgebied”, aldus Bakker.

In de zevenweekse ‘Verras Je Lief’ e-cursus worden partners gestimuleerd om niet alleen op Valentijnsdag een verrassing te organiseren, maar juist ook op niet-feestdagen. Vragen als: ‘Hoe verzin ik een originele verrassing? Waar kan ik leuke cadeaus kopen? Hoe duur is een geslaagde verrassing? En hoe vaak moet ik mijn partner verrassen?’ worden door Bakker behandeld in deze cursus.

Deel de Valentijnsgedachte
In het onderzoek van de Verrassingsfabriek antwoordde een 22-jarige vrouw op de vraag waarom een verrassing leuk is: “Een verrassing maakt mijn dag goed en tovert een lach op mijn gezicht”. Om meer kinderen een glimlach te bezorgen gaat een gedeelte van de opbrengt van het Versier Je Valentijnspakket naar het ‘Kinderhospice de Glind’. De fabrikant van de vlaggetjes doneert zelfs haar hele opbrengst aan dit hospice. Het pakket is tot 11 februari via de website van de Verrassingsfabriek te bestellen.

Over de eigenaar
Lizet Bakker trad meerdere keren op als ceremoniemeester voor bruiloften. Over haar passie voor verrassingen en leuke ontdekkingen die ze doet op dat gebied, schrijft zij regelmatig weblogs. In 2009 richtte Bakker Ik Verras Je op. Dit bedrijf biedt ontspannende en originele weekendjes weg in Nederland. Wie boekt, hoeft zich geen zorgen te maken over activiteiten en een diner, deze worden namelijk geregeld.

Voor meer informatie, beeldmateriaal over de Verrassingsfabriek of de Versier-Je-Valentijn campagne kunt u contact opnemen met Lizet Bakker via 06 23 52 10 06 of lizet@verrassingsfabriek.nl.

www.verrassingsfabriek.nl(weblog vol verrassingstips)
www.ikverrasje.nl

Het onderzoek van de Verrassingsfabriek vond plaats in november/december 2011.

Meestgebruikte trefwoorden
van verrassingsfabriek: