Ziekteverzuim reduceren met Toekomst Natuurlijk

Persbericht geplaatst door Ryanne op 18-05-2015
Ziekteverzuim reduceren met Toekomst Natuurlijk

Werkgevers hebben te maken met ziekteverzuim en maken hoge kosten wanneer personeel ziek thuis zit. Dit zou niet zo hoeven zijn. Ziekte is niet zo vanzelfsprekend als doorgaans gedacht wordt. Je kunt ziekte vaak voorkomen en je fit voelen. Daarom is Toekomst Natuurlijk van start gegaan in de regio Den Haag. Toekomst Natuurlijk draagt op unieke wijze bij aan een gezonde leefstijl met behulp van een natuurlijk voedingspatroon.

Toekomst Natuurlijk inspireert medewerkers in organisaties om ze fitter te krijgen en ziekte te voorkomen. Teambuilding en natuurlijke voeding worden op unieke wijze samen gebracht. Zo kunnen werkgevers niet alleen goed zijn voor hun bedrijf en medewerkers, maar direct ook maatschappelijk betrokken zijn. Kijk voor meer informatie op www.toekomstnatuurlijk.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Toekomst Natuurlijk. Contactpersoon Ryanne Schul telefoonnummer +31 (0)6 50612258 ryanne@toekomstnatuurlijk.nl