Zorg naar maat

Persbericht geplaatst door zininutrecht op 05-09-2016
Wie een brug bouwt naar een ander, kan altijd heen en terug
Zin in Utrecht – Project Zorg naar Maat

Soms kan het fijn zijn je hart te luchten en door te praten over de diepere dingen in het leven; bijvoorbeeld als je je eenzaam voelt of beperkt bent in je mobiliteit. Een goed gesprek kan maken dat je de wereld weer aan kan.

Zin in Utrecht koppelt Utrechters die daar behoefte aan hebben voor langere tijd (in principe een jaar) aan een bezoekmaatje. Ken je of begeleid je iemand die aangeeft behoefte te hebben aan meer diepgang in contacten of die worstelt met levens- of geloofsvragen? Het is mogelijk om deze persoon naar Zin in Utrecht door te verwijzen.

Zou je zelf als vrijwilliger via Zin in Utrecht gespreksmaatje willen worden, neem dan contact op. Zin in Utrecht biedt een training existentiele gespreksvoering van drie dagdelen en intervisie-bijeenkomsten gedurende het vrijwilligerswerk. De eerstvolgende training start eind september.

Stichting Zin in Utrecht wordt gedragen door algemene geestelijk verzorgers in Utrecht die zich richten op het bieden van passende existentiele begeleiding aan inwoners van de gemeente Utrecht die aandacht zoeken voor hun levensvragen. Zin in Utrecht is een ANBI instelling en volledig afhankelijk van giften en subsidies.

Kijk voor meer informatie op onze website: www.zininutrecht.nu.
Contact opnemen kan via info@zininutrecht.nu; 030-6626814 of via het contactformulier op de website.