ZorgdienstenOnline.nl - de grootste vacaturebank binnen de zorg- en welzijnsbranche.

Persbericht geplaatst door ZorgdienstenOnline op 09-06-2012

De website www.zorgdienstenonline.nl is sinds de oprichting in 2009 uitgegroeid tot de meest complete en gratis ontmoetingsplatform voor de zorg- en welzijnsbranche. Met ruim 2.750 openstaande vacatures is ZorgdienstenOnline.nl uitgegroeid tot de belangrijkste gratis vacaturebank binnen de zorg- en welzijnsbranche.

Echter is ZorgdienstenOnline.nl veel meer dan alleen een vacaturebank. Het is een volledig ontmoetingsplatform waarmee alle partijen in de zorg- en welzijnssector kosteloos met elkaar in contact kunnen komen. Niet eerder zijn alle belanghebbenden uit één branche ondergebracht in een landelijk opererende zorgsite. Omdat zogezegd alle disciplines uit de zorg, zijn of kunnen worden opgenomen en er een landelijke dekkingsgraad bestaat, is sprake van een zogeheten full concept.

ZorgdienstenOnline.nl is een website van Diensten Online B.V., een jonge en innovatieve organisatie die geheel met haar tijd meegaat en is een initiatief van de jonge internetondernemer Stephan van Beek.

Stephan van Beek vermeldt dat hij geen waarde hecht aan de titel “grootste vacaturebank”. Dit komt doordat iedereen ten onrechte vermeldt dat zijn of haar vacaturebank de grootste is. Wel is hij erg trots op de hoeveelheid openstaande vacatures op zijn website. Hij vindt het namelijk erg belangrijk om alle openstaande vacatures uit de zorg- en welzijnsbranche te ontsluiten en op heldere en verzorgende wijze in kaart te brengen. Op deze manier kunnen werkzoekenden zich namelijk eenvoudig oriënteren op de arbeidsmarkt en kunnen zij op eenvoudige en transparante wijze een passende baan vinden. Stephan vertelt vol enthousiasme over de website www.zorgdienstenonline.nl en voegt er tevens aan toe dat wegens het grote succes van ZorgdienstenOnline.nl, vanaf 1 juni 2012 ook de website www.ictdienstenonline.nl gelanceerd is. We zullen de komende periode dus nog veel gaan vernemen van deze jonge internetondernemer.