Zwetsloot Kunststof Kozijnen betrekt nieuwe gedeelte bedrijfspand.

Persbericht geplaatst door ZwetslootKozijnen op 27-01-2013
Zwetsloot Kunststof Kozijnen betrekt nieuwe gedeelte bedrijfspand.

Zwetsloot Kunststof Kozijnen Fabriek vof, gevestigd op de Rijndijk 316 in Hazerswoude-Rijndijk is leverancier van kunststof kozijnen, ramen en deuren, opgericht in 2000 door vader en zoon Zwetsloot. Eind 2011 was er ondanks de crisis de mogelijkheid de bedrijfsruimte bescheiden uit te breiden door de naastgelegen bedrijfsruimte van 250m2 over te nemen. Alphen CC heeft een kort gesprek met Mike Zwetsloot

Mike: we konden ons altijd goed redden maar de bestaande ruimte was erg vol, vooral als we een grote voorraad profielen nodig hadden voor een lopende klus. Een showroom hadden we ook niet.

Deze showroom was dus prioriteit nummer 1 en is in korte tijd gerealisserd aan de voorzijde van het bedrijfspand en springt meteen in het oog langs de doorgaande weg. Alle voorkomende situaties zijn opgenomen en er is een zitje voor klanten en leveranciers gemaakt. Mike: voorheen namen we nog eens vertegenwoordigers mee naar de huiskamer, dat is nu wat meer gescheiden.

Het nieuwe gedeelte van de werkplaats word in de vrije uurtjes opgeknapt, zo is nu alles wit geschilderd en er de betonvloer gestort. Komende weken word een nieuwe overhead deur geinstalleerd en dan kan de ruimte in gebruikt worden genomen.

Op de vraag of het niet risicovol is in deze tijd uit te breiden antwoord Mike:

We hebben eigenljk niet getwijfeld en hebben dit als eenmalige kans gezien. Misschien zouden we over een paar jaar meer ruimte nodig hebben en dan hadden we moeten verhuizen. De kosten worden gedeeltelijk gedekt door het kantoor op de bovenverdieping te verhuren. Daarnaast hebben wij altijd goed werk gehad en zien we zeker nog mogelijkheden om onze afzet te vergroten. Het is volgens mij ook een voordeel dat wij een klein bedrijf zijn zonder al te veel vaste kosten, we zijn ook altijd voorzichtig geweest en hebben alles rustig aan opgebouwd.

Meestgebruikte trefwoorden
van ZwetslootKozijnen: